تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

markazkharidcom

markazkharidcom

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن 4 Trove از مرز 15 میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

در دنیای پرمشغله امروزی پر کردن مطلوب و لذت­ بخش اوقات فراغت محدودی که در اختیار افراد است از اهمیت بالایی برخوردار شده است. عده ­ای ترجیح می­دهند که اوقات فراغت خود را از طریق انجام تمرینات ورزشی و یا انجام سرگرمی­ های فکری و فرهنگی نظیر مطالعه پر نمایند. اما برخی دیگر که شاید تعدادی بیشتری را نیز شامل شوند ترجیح می­دهند که این اوقات را صرفاً برای کسب لذت از طریق انجام بازی ­های ویدئویی صرف کنند. همین امر سبب شده است تا صنعت تولید و ساخت بازی­های ویدئویی رونق ویژه ای پیدا نماید.
اما یکی از مشکلات موجود در مسیر انجام بازی­ های ویدئویی قیمت بسیار بالای کنسول­ های بازی و همچنین بعضاً قیمت بالای بازی هایی است که برای این کنسول­ها Playstation 4 منتشر می­شود. قیمتی گزاف که باید برای تجربه بعضاً چندساعته از خط داستانی بازی­ هایی پرداخت شود که شاید ارزش حتی یک­بار تکرار را نیز نداشته باشند.
این در حالی است که کامپیوترهای شخصی به­ صورت گسترده و با اهداف مختلف در اختیار افراد بوده و امکان استفاده از آن ب ه­عنوان یک وسیله بازی نیز وجود دارد. تنها کافی است شما تسلط کافی برای استفاده از کیبورد به ­عنوان کنترلر بازی را پیدا کرده و یا یک کنترلر USB سازگار با بازی مورد علاقه خود پیدا کنید.
به همین دلیل نسخه­ای از اکثر بازی­های ویدئویی مهم و پرطرفدار برای کامپیوترهای خانگی و شخصی نیز منتشر می­شوند. حال تنها مشکل باقی­مانده قیمت بالای بازی­های موجود در بازار است که این مشکل نیز از طریق انتشار بازی­ های رایگان که اکثراً بر پایه تبلیغات درون بازی ساخته می­شوند تا حدودی برای علاق­مندان به بازی برطرف شده است.
این بازی­ها در صورتی­که دارای المان­ های اولیه برای جذب مخاطب باشند، با توجه به جذابیت ناشی از رایگان بودنشان خیلی زود به محبوبیت می­رسند. یکی از این دست بازی­ها بازی Trove است.

عبور بازیکن پلی استیشن 4 Trove از مرز 15 میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

بازی Trove یک بازی محیطی مکعبی است که در آن شما امکان خلق، اصلاح و از بین بردن محیط را دارید. در بازی همه چیز از جزیی ­ترین جزئیات گرفته تا بزرگ­ترین اشیاء محیطی از ریزمکع ب­هایی به نام واکسل ساخته شده ­اند.
بازی Trove  یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین در سبک گسترده است که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ نسخه آلفای آن ب ­عنوان تست اولیه منتشر شد. در سال ۲۰۱۴ و پس از ارائه موفق نسخه آزمایشی بتای این بازی، این نسخه به­ طور رایگان در اختیار عموم قرار گرفت.
انتشار رسمی این بازی تنها برای کامپیوترهای شخصی و در جولای ۲۰۱۵ انجام شد.
توسعه ­دهنده و به ­طور هم­زمان ناشر این بازی شرکت Trion Worlds است که یک شرکت آمریکایی خصوصی است. این شرکت که تاسیس آن به سال ۲۰۰۶ باز می­گردد، چندین سال است که به ­طور تخصصی در زمینه توسعه بازی­ های این­ چنینی فعالیت می­کند و سابقه انتشار بازی­های مشابهی نظیر (Rift (2011)، ArcheAge (2013  Defiance (2013 و (Atlas Reactor (2016 را نیز در کارنامه خود دارد.
این بازی آنلاین به دلیل استقبال مطلوبی که از آن شد در سال ۲۰۱۶ و ب ه­صورت رایگان برای کنسول­های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر گردید.
این بازی شامل شخصیت­ های مختلفی است که هریک دارای نقاط قوت و ضعف مربوط به خود هستند. از جمله این شخصیت­ ها می­توان به Vanguardian، Boomeranger، Pirate Captain، Tomb Raiser، Chloromancer، Candy Barbarian و Neon Ninja اشاره نمود. همچنین برای حضور در این بازی حالت های مختلفی از بازی نیز درنظر گرفته شده است. برای مثال می­توان از Battle Arena، Capture the Flag، Team Deathmatch و Bomber Royale نام برد. شرکت Trion Worlds پس از انتشار اولیه بازی Trove نسبت به توسعه و انتشار محتوای جدید برای این بازی ­هم اقدام نموده است که آخرین نمونه آن محتوای قابل دانلود Adventures بود برای نقاط مختلف دنیا برای زبان­های مختلف منتشر گردید.
با توجه به استقبال خوب از بازی Trove و رسیدن تعداد کاربران این بازی به مرز ۱۵ میلیون کاربر، مدیران این شرکت وعده ­های جالبی را درخصوص ارائه محتویات جدید برای این بازی در قالب فایل­ های قابل دانلود و بروزرسانی در سال آینده داده­ اند. این شرکت همچنین ضمن قدردانی از کاربران خود مقایسه­ های جالبی بین پارامترهای بازی خود از ابتدا تاکنون را نظیر تعداد ماموریت­ های به انجام رسیده در بازی، تعداد ساعت بازی شده و معادل روز، سال و قرن آن، تعداد مکعب­ های ساخته و منهدم شده و غیره ارائه نموده است.
مشاهده این اعداد و ارقام موید این امر است که می­بایست درخصوص میزان تاثیرگذاری بازی­های ویدئویی و کلاً دنیای سرگرمی تاملی مجدد انجام داد. تنها کافی است در نظر داشته باشید از سال ۲۰۱۵ تاکنون و تنها در یک بازی زمانی در حدود ۱۸۵ قرن که عددی بسیار تامل برانگیز است، توسط انسان­ ها صرف این سرگرمی شده است.

مرکز خرید دات کام
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 23 تير 1398ساعت 18:04 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 29 | |