تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

markazkharidcom

markazkharidcom

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

استودیوی Remedy که خالق آثار منحصر به فرد Alan Wake و Max Payne است در نمایشگاه E3 در سال ۲۰۱۸ خبر از انتشار آخرین بازی مرموز و فضایی به نام Control دادند. آثار قبلی نام برده شده برای کنسول های نسل هفتم وهشتم منتشر شده بودند. این بازی قابلیت اجرا بر روی کنسول های Xbox One,PS4,PC را دارد در ۲۷ ماخ اوت منتشر خواهد شد. این باز ی با کد P7 در نمایشگاه رونمایی شد.
با توجه به رونمایی این بازی در نمایشگاه E3 می توان به عظمت آن پی برد.در یک چشم انداز می بینیم که بازی Control شما را در غالب Jesse Faden به عنوان رئیس اداره فدرال یک سازمان محرمانه دولتی که پدیده های فراطبیعی را بررسی می کنند، قرار می دهد. شما باید با یک نیروی مخالف به نام The Hiss که دارای عوامل FBC است به مبارزه بپردازید و آنها یا در مقابل شما در حال مبارزه اند و یا با حالت تعلیق در فضا ، پس باید حسابی حواستان را جمع کنید.
دفتر مرکزی FBC، The Oldest House نام دارد که ساختتمانی مدرن می باشد و هچون یک پازل دائما در حال تغییر است و کل بازی در همین مکان اتفاق می افتد. در واقع بازی ایکس باکس و پلی استیشن کنترل خارج از انتظار شماست. به عبارتی سبک و توسعه شوتر های خطی به این دلیل در Remedy Entertainment شناخته شده است که در واقع شما یک تجربه را به صورت رایگان کسب می نمائیدکه بیشتر با Castlevania اثر Alen Wake شباهت دارد.

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

در اصل به جای کاوش در یک قلعه تاریخی، شما به یک سازمان دولتی محرمانه تحت کنترل FBC که دارای ستون های متغیر است وارد شده و یکی از اعضای دیگر این سازمان را که به وجود آمورنده این حالت پازلی در ساختمان است را که همان The Hiss می باشد، از بین می برید. ماجرا از این قرار است که Jesse Faden پس از دوران کودکی تروماتیکی که تجربه کرده است، به قابلیت های مرموز خود پی می برد و به دنبال پاسخ به سوالاتی که از گذشته به دنبال آنها بوده است به اداره کنترل فدارل می رود .
و هنگامی که به The Oldest House می رسد، ناگهان توسط یکی از نیروهای امنیتی به نام The Hiss شناخته می شود و همین امر سبب می شود که مدیر فدرال Zachariah Trench (James McCaffrey) را به قتل برساند و مسئولیت اداره و کارکنان آنجا را برعهده گیرد. در همین اثنی Jesse یک سرویس اسلحه را کشف می کند که دارای قدرتی ماورالطبیعی است که با مراسمی اسرارآمیز برنده آن انتخاب می شود. با توجه به قوانین اداره Jesse به عنوان مدیر ابقا می شود و به یکباره تصمیم می گیرد که نظم را به FBC باز گرداند و The Hiss را شکست دهد. در این راه دکتر Casper Darling (Mattew Porretta) همچون یک روحانی او را هدایت می کند. هنوز هم در این بازی حالت تیراندازی وجود دارد. البته این بار با ترفندهای سینمایی فوق العاده که شخصیت اصلی Jesse Faden از آن برخوردار است.
او با استفاده از قدرت های فراطبیعی Telekinetic و اسلحه تغییر شکل دهنده جهت کنترل دشمنان خاص برای اعزام به مبارزه با همکار اسبق خود، آماده می شود. هر دو شخصیت نیاز به تعادل در استفاده از سلاح های خود دارند. برای اینکه بتوانند سلاح خود را ارتقا دهند باید اشیا مختلفی که حاوی قدرت هستند را پیدا کنند. گفتیم که تمام بازی در دفتر مرکزی FBC اتفاق می افتد . این مرکز از نمای بیرون به نظر ساختمانی کهنه و قدیمی است.
که در منهتن قرار دارد. اما هنگامی که از آستانه ورودی آن عبور می کنید به ناگاه با دنیایی شگفت انگیز رو به رو می شوید. به عبارتی The Oldest House یک مکان کسب قدرت می باشد. کارگردان Anna Megill روایت می کند که: بازی است که در هر آن شما شگرفی را در آن شاهدید، تغییرات و Kaleidoscoping شما را به دنیایی متمایز در این مکان خواهد برد.
شما احساس می کنید که در حال پیاده روی هستید و در جاهای بسیار عجیب و غریب سیر می کنید که حتی یک لحظه هم نمی توانستید تصور کنید که در این ساختمان قدیمی در منهتن وجود داشته باشد. این بازی با الهام از حوادث ماورالطبیعه ساخته شده است.
در جایی شبیه به یک رنگین کمان عوامل FBC که متعلق به The Hiss هستند قرار دارند در آنجا او عوامل را به موجوداتی غارتگر مبدل می کند. انهدام در یک ساختمان گنبدی شکل انجام می شود و ساکنان آن محل به خوبی به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل می شوند. در حالی که Magill به صراحت این موضوع را ابراز نکرد به نظر می رسد The Oldest House تاثیر بسزایی از House Of Leaves نوشته Mark Z .Danielwski پذیرفته است .
که در آن خانه ای مرموز که داخل آن به مراتب بزرگتر از ظاهر آن است، وجود دارد. چنین تنظیماتی نشان می دهد که چرا Remedy برای این بازی در نظر گرفته شده است. بازیکنان در این بازی می توانند زمان و چگونه ظاهر شدن داخل ستاد FBC را انتخاب کنند که هیچ شباهتی به بازی های دیگر ندارد. بازی های دیگر از ابتدا تا انتها بازیکن باید یک بازی مشابه را انجام دهد. در سبک کلاسیک Metroidvania بسیاری از اسرار پنهان در زمینه و درب هایی را می بینیم که شما تا زمانی که دسترسی به یک قابلیت نداشته باشید نمی توانید آن را باز کنید.
ولی در این بازی این خصوصیت وجود ندارد. در این زمینه Megill گفت که استودیوی Remedy به این خاطر او را به این بازی آورده است که بازی را از حالت روایی خارج کند. او گفت همه ما برای این، اینجا هستیم. در واقع Remedy می خواهد بازی Control را در گیم پلی های بیشتری منتشر کند و این کار را با بردن بازیکنان به مرحله بعد آن هم زمانی که در حال انجام بازی هستند انجام می دهد.

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

جزئیات انتشار بازی Control XBox One کمپانی Remedy Entertainment

ما مجبور نیستیم چگونگی ساخت چرخ را همچون یک داستان روایی توضیح دهیم.همچنین Megill متذکر شد که روش Remedy رویکردی غیر روانشناختی دارد. به جای آن که هر فصل از گیم پلی به اندازه یک سکانس طول بکشد، Remedy به طور چشمگیری آنها را کاسته است و بدین صورت آن ها بخش بزرگی از تجربه شما را تشکیل نمی دهند. حتی شما می توانید آنها را در قسمت بالای گیم پلی خود قرار دهید.
در اصل همچون Quantum Break که قسمتی از نمایش تلویزیونی به صورت زنده تلویزیونی به هر بخش اضافه شده بود. او همچنین افزود استودیوی Remedy بیشتر سعی دارد که بازیکنان به بازی بپردازندو نه اینکه یک بازی سینمایی انجام دهند. در واقع خود بازیکنان راوی مبارزات باشند و به اکتشاف بپردازند. او هشدار داده است که قصد نداریم که بازیکنان به صورت دستی بازی را به دست گیرند. علاوه بر اینکه مبارزه ای چالشی داریم روایت داستان هم همین گونه است.
نظر ما این است که بازیکنان باید از ذهن شان استفاده کنند و تنها ادامه دهنده یک بازی از پیش تعریف شده نباشند. در واقع هر بازیکن درکی متفاوت از بازی داشته باشد. بازی پیشرفت خود را خواهد داشت اما تفاسیر از بازی متفاوت خواهد بود . این دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم. طبق نسخه پیش نمایشی که من مشاهده نمودم به نظر می رسد که بازی Control قصد دارد دیدگاه خود نسبت به بازی های ویدئویی که سبک سینمایی دارند را اصلاح نماید.
این بازی می خواهد با آوردن عناصر آشنا از استودیوی قبلب و با ایجاد سورئالیزم تا سطح کوانتومی تمامی اسرار را بشکافد .در واقع در پی شکستن قئانین علمی می باشد. چیزی تا انتشار این بازی شگفت انگیز برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و PC نمانده است و با انتشار این بازی تمامی این عجایب را خواهیم دید. در اینجا نیز استودیوی Remedy همچون قبل از دیدگاه شخص ثالث به ارائه بازی می ـپردازد کـه تـوسط Northligh Engine کـه بـه ایـن اسـتـودیـو اخـتـصاص دارد سـاخـتـه شـده اسـت.
دشمنانی که با نیروهای فراطبیعی کنترل می شوند در سرتاسر بازی مخفی شده اند. پس پیشنهاد می کنیم از سیستم سفارشی سازی به جای شخصی استفاده کنید. سطح سلامتی در بازی Control به طور خودکار شارژ نمی شود و باید دشمنان را از بین ببرید تا بتوانید سطح سلامتی خود را بالا ببرید. برخی از مناطق شناخته شده در بازی را می توانید به عنوان نقاط کنترل در نظر بگیرید که به سرعت شما در بازی کمک می کند .
چرا که از آنجا می توانید نقاطی که از دشمن پاکسازی شده اند را شناسایی کنید. بر اساس سطح بازیکنان ،شرایطی فراهم شده است که از سیستم AI برای کنترل تعامل با دشمنان از آن می توان استفاده نمود. می توانید برای خرید بازی پلی استیشن ۴ با دریافت بهترین قیمت PS4 با ما تماس بگیرید .

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 10 تير 1398ساعت 17:11 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 42 | |