تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

اعتقاد ریاست استودیو های سرگرمی سونی به عملکرد آزاد در کراس پلی

اعتقاد ریاست استودیو های سرگرمی سونی به عملکرد آزاد در کراس پلی

کاربران بازیهای رایانه‌ای در سراسر دنیا همواره به دنبال افزایش کیفیت و قابلیت کنسول‌های بازی خود هستند تا از این طریق بتوانند میزان استفاده و بهره خود از این کنسول‌های بازی را افزایش دهند. صنعت تولید و گسترش کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای به شدت با یکدیگر در حال مبادله اطلاعات هستند و با پیگیری تولیدات یکدیگر درصدد آن هستند تا با توسعه امکانات و ویژگی‌های خود بازار این سیستم‌های جذاب را به سمت خود بکشانند که این موضوع همواره سبب افزایش بازار رقابتی و جذابیت هرچه بیشتر در این حوزه شده است.
یکی از معتبرترین و به بیان واضح‌تر با ارزش‌ترین شرکت‌های صاحب سبک در تولید کنسول بازی‌های رایانه‌ای در دنیا شرکت سونی می‌باشد. این شرکت با ارزش تقریبی بیش از ۱۳ میلیارد دلار در دنیا به عنوان یک ابر قدرت در صنعت بازی‌های رایانه‌ای فعالیت گسترده‌ای را دارد. این درحالی است که اصلا شرکت سونی قرار نبود در فعالیت‌های خود وارد عرصه بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی شود که با یک پیشنهاد کاری وارد این حوزه شد و این صنعت را در دست گرفت. گاهی اوقات افزایش همکاری بین شرکت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف سبب ایجاد علمی جدید و شگفت‌انگیز می‌شود. همین موضوع در صنعت تولید بازی‌های ویدئویی به شدت می‌تواند خود را نشان دهد.

اخیرا موضوع جذاب و شگفت‌انگیزی در بین کنسول‌های بازی مطرح شده که می‌توان آن را انقلابی در حوزه کنسول و بازی‌های رایانه‌ای دانست. بسیار دیده می‌شود که گاهی یک بازی برای یک کنسول و دستگاه خاص تولید می‌شود که هزینه و مشکلات زیادی را برای تولیدکننده خود فراهم کرده اما تنها در یک کنسول خاص این بازی برای کاربران خود قابل استفاده خواهد بود. به طوریکه مثلا در کنسول ایکس باکس یک بازی مهیج وجود دارد امـا شـمـا بـا سـیـسـتـم انـدرویـد و یـا PlayStation نمی‌توانید آن بازی را انجام دهید. قابلیت کراس پلی یا همان Cross Platfrm Play قابلیت بسیار مهمی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های وابسته به آن است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به کنسول خاصی که در اختیار دارید و یا با قابلیت کراس پلی اضافه شده به آن توسط شرکت سازنده بتوانید از بازی‌های سراسر شرکت‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. این کار سبب می‌شود تا بازی‌های بسیار محبوب در سراسر دنیا که به یک کنسول خاص وابسته بودند حالا با کاربران و مخاطبان جدیدی روبه‌رو شوند که سبب افزایش منافع خود تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای هم خواهد بود.
موضوع مهم درباره این قابلیت و اتفاقات رخ داده در آن به شرکت سونی برمی‌گردد. در مراسم سال ۲۰۱۷ که با نام E3 2017 برگزار شد موضوع قابلیت کراس پلی برای دو شرکت بزرگ نینتندو سوئیچ و ایکس باکس وان مطرح شد که هیجان و خوشحالی دارندگان این کنسول‌ها را با خود به همراه داشت. شرکت سونی در برابر این قابلیت واکنش نشان داد و آن را به همراه سایر شرکت‌های مطرح، به قابلیت‌های خود اضافه نکرد که تعجب و نگرانی بسیاری از کاربران خود را به همراه داشت.
مدیران ارشد شرکت سونی بیان کردند که این موضوع بسیار مهم و قابل تحقیق است و نباید به همین سادگی و به سرعت این قابلیت را پذیرفت و همچنین آن‌ها از بیان اطلاعات دقیق وارد نکردن قابلیت کراس پلی به پلی‌استیشن‌های خود به مخاطبانشان خودداری کردند. مدیران ارشد این شرکت اعلام کردند که نمی‌خواهند به هیچ وجه این قابلیت را به سیستم خود اضافه کنند چرا که شبکه آنلاین طراحی شده برای پلی‌استیشن می‌تواند چنین قابلیتی را برای گیمرهای خود فراهم کند.
سرانجام به علت سیاستی که از طرف شرکت سونی برای مقابله با قابلیت کراس پلی برای کنسول‌های مخاطبان و کاربران خود در نظر گرفته شده بود، هجمه‌های بسیار زیاد و اعتراضات شدید مخاطبان خود را متحمل شد. این موضوع سبب شد تا چندین بار مدیران این شرکت از کاربران خود عذرخواهی کرده و آنان را به صبر بیشتر برای تحقیقات شرکت سونی درباره این موضوع دعوت کنند. البته شرکت سونی در زیر فشار زیاد اعتراضات کاربران خود نتوانست دوام بیاورد و نتوانست با وعده‌های خود آن‌ها را از این موضوع منصرف کند و سرانجام در چندین بازی تسلیم کاربران خود شد و این قابلیت را به کاربران خود داد تا با کنسول‌های مختلف نیز به بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند. بازی‌هایی مثل Roblox و Fortnite از جمله این بازی‌ها هستند که سونی با پلی‌استیشن ۴ آن را با قابلیت کراس پلی ارائه داد.
همواره مدیران شرکت سونی از این که تسلیم نظر کاربران خود در این موضوع شده‌اند، فرار کرده و با ادبیاتی دیگر اذعان دارند که با اختیار خود و مشورت گروه‌های تخصصی خود این قابلیت را پذیرفته‌اند و آزادانه درباره این موضوع تصمیم گرفته است که البته دور از واقعیت به نظر می‌رسد. در هـر حـال شـرکـت سـونی هم با پذیرفتن این قابلیت، گامی دیگر در تعامل شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای در سراسر دنیا برداشت.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 12:43 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 28 | |

اعلام شدن اسامی بازی های منتخب Game Critics Awards 2018

اعلام شدن اسامی بازی های منتخب Game Critics Awards 2018

افزایش روزافزون محبوبیت بازی های رایانه ای سبب شده است تا صنعت تولید بازی های رایانه ای در دهه های گذشته گسترش چشمگیری داشته باشد. این امر سبب گشته است تا این صنعت همانند دیگر صنایع نیازمند محلی برای ارائه جدیدترین یافته ها، محصولات و تولیدات خود باشد. در این میان و از سال ۱۹۹۵ هر ساله توسط انجمن آمریکایی Entertainment Software Association (ESA) نمایشگاهی بین المللی در خصوص بازی های رایانه ای با عنوان Electronic Entertainment Expo (که به صورت مستعار E3 نامیده می شود) برگزار می گردد. این نمایشگاه به عنوان مهمترین رخداد در عرصه ی ارائه بازی های رایانه ای شناخته می شود.
این نمایشگاه عرصه ای برای حضور سازندگان و ناشرین بازی ها و همچنین سازندگان تجهیزات سخت افزاری و جانبی بازی ها با هدف معرفی، تبلیغ و بازاریابی محصولات آن ها است. از سال ۲۰۰۹ این نمایشگاه هرساله در ماه ژوئن و در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود. از سال ۱۹۹۸ و با هدف ایجاد انگیزه و فضای رقابتی بین دست اندرکاران تولید بازی های رایانه ای، هرساله پس از پایان E3 رقابتی به شکل جشنواره بین شرکت کنندگان و محصولات شرکت کننده در نمایشگاه E3 تحت عنوان Game Critics Awards برگزار می شود.
در این جشنواره عنوان بهترین بازی ویدئویی در ۱۹ زمینه مختلف از جمله بهترین نمایش، بهترین بازی اورجینال، بهترین بازی کنسولی، بهترین بازی PC، بهترین بازی کنسول دستی، بهترین بازی واقعیت افزوده، بهترین سخت افزار جانبی، بهترین بازی اکشن، بهترین بازی مبارزه ای، بهترین بازی ورزشی، بهترین بازی مسابقات رانندگی و … توسط منتقدین و تنها بین شرکت کنندگان در نمایشگاه E3 انتخاب می گردد. هر ساله و با پایان نمایشگاه E3 لیستی از نامزدهای برگزیده در هریک از زمینه های رقابت اعلام و در انتها برندگان نهایی مشخص می شوند. در سال ۲۰۱۸ همانند سال های گذشته و پس از اعلام نامزدهای منتخب برای هر بخش در انتها برای هریک از بخش های جشنواره برندگان به شرح زیر انتخاب گردیدند:
برنده بهترین نمایش که یکی از مهمترین جوایز این جشنواره است به بازی Resident Evil 2 از شرکت Capcom (برای کنسول های PC، پلی استیشن ۴و ایکس باکس وان) تعلق گرفت. این جایزه در سال ۲۰۱۷ به بازیSuper Mario Odyssey که یک بازی انحصاری برای کنسول نینتندو سوویچ بود تعلق گرفته بود. جایزه بهترین بازی اورجینال به بازی Dreams از شرکت Media Molecule/SIE (برای کنسول پلی استیشن ۴) تعلق گرفت.
برنده بهترین بازی کنسولی بازی Marvel’s Spider-Man از کمپانی Insomniac Games/SIE (برای کنسول پلی استیشن ۴) بود که برای بهترین شدن در این زمینه بازی محبوبی نظیر Assassin’s Creed Odyssey را پشت سر گذاشته بود. این بازی همچنین موفق به کسب جایزه بهترین بازی در بخش اکشن/ ماجراجویی نیز شد. جایزه بهترین بازی در بخش واقعیت مجازی/ افزوده به بازی Tetris Effect تعلق گرفت. این بازی توسط مشارکت Resonair/Enhance/Monstars Inc و برای PSVR ارائه شده بود.
بازی Anthem محصول مشارکت BioWare/EA (برای کنسولهای PC، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) را قطعاً می توان موفق ترین بازی در رویداد Game Critics Awards 2018 دانست. این بازی علاوه بر اینکه در ۵ بخش مختلف نامزد دریافت بهترین بازی شد، موفق شد جوایز بهترین بازی PC و بهترین بازی اکشن را از دید منتقدین کسب کند.
جایزه بخش بهترین سخت افزار جانبی به Xbox Adaptive Controller ساخته شده توسط کمپانی Microsoft تعلق گرفت. در بخش بازی های نقش آفرینی (RPG) منتقدین بازی Kingdom Hearts III ساخته Square Enix برای پلی استیشن ۴ و XBox وان را به عنوان بهترین بازی انتخاب کردند. بازی Super Smash Bros. Ultimate محصول مشارکت Bandai Namco Studios/Sorta Ltd./Nintendo که بصورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ تهیه شده بود توانست .
در بخش بهترین بازی مبارزه ای جایزه نخست را کسب کند. یکی دیگر از بخش های پرطرفدار این جشنواره بازی های مسابقه ای/رانندگی هستند که در این بخش و در بین ۵ نامزد اعلام شده توسط منتقدین برای کسب جایزه، جایزه بهترین بازی همچون دو سال گذشته به نسخه ای از بازی Forza تحت عنوان Forza Horizon 4 تعلق گرفت. همچون سال گذشته، در زمینه ی بازی های ورزشی هیچ یک از بازی ها امکان رقابت با نسخه جدید بازی FIFA یعنی FIFA19 را پیدا نکردند.
این بازی که محصول شرکت EA Sports بوده و برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان تولید شده است برنده بهترین بازی در این بخش شد. بازی Total War: Three Kingdoms محصول مشترک Creative Assembly و Sega که برای PC ساخته شده است در بخش بازی های استراتژیک برنده جایزه بهترین بازی شد. در بخش بازی های خانوادگی و اجتماعی، بازی Overcooked 2 محصول شرکت Ghost Town Games توانست جایزه بهترین بازی را از آن خود کند.
جایزه بهترین بازی چند نفره ی آنلاین در بین ۶ نامزد دریافت جایزه به بازی Battlefield V محصول شرکت EA Sports که برای PC و کنسول هایPlaystation 4 و ایکس باکس وان تولید شده است تعلق گرفت. در دو بخش انتهایی یعنی بهترین بازی مستقل و بهترین بازی در حال پیشرفت جوایز به ترتیب به بازی های Ori and the Will of Wisps و Fortnite تعلق گرفت. پس از بازی Anthem که با نامزدی در پنج بخش از Game Critics Awards 2018 و کسب دو جایزه موفق ترین حضور را در نمایشگاه داشت، بازی های Sekiro: Shadows Die Twice با چهار نامزدی و بدون کسب جایزه، بازی Marvel’s Spider-Man با سه نامزدی و دو جایزه و بازی هایResident Evil 2 وBattlefield V با سه نامزدی و یک جایزه دیگر آثار موفق حاضر در این نمایشگاه بودند.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 12:28 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 33 | |

معرفی قهرمان جدید بازی Overwatch به نام Baptiste

معرفی قهرمان جدید بازی Overwatch به نام Baptiste

صنعت رو به رشد بازی‌های رایانه‌ای در عصر حاضر پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته تا جایی که از این صنعت پیشرفته و کارآمد در زندگی روزمره و رسیدن به اهداف خود برای بیان مسائل مختلف زندگی استفاده می‌کنند. بازی‌های رایانه‌ای در زندگی امروزه تنها جنبه سرگرمی و تفریح را ندارند و با اهداف بزرگ شرکت‌های سازنده آن گام‌های جدیدی را در استفاده بهینه از  آن‌ها برداشته‌اند. این بازی‌های رایانه‌ای در جنبه‌های گوناگونی تولید و ساخته می‌شوند. بعضی از این بازی‌ها دارای حس جنگ و خونریزی شدید در ساخته‌های خود هستند و این حس را مستقیما به مخاطب خود منتقل می‌کنند. اما در طرفی دیگر، وجود بازی‌های با فانتزی بالا که خالی از هر گونه خونریزی و حس جنگی واقعی است توانسته تا جایگاه خاصی را در بین دوستداران و طرفداران این نوع بازی‌ها پیدا کند. یکی از بازی‌های پرهیجان و جذاب در این سبک بازی‌های رایانه‌ای، بازی پرطرفدار و مهیج Overwatch می‌باشد.
این بازی با داشتن داستانی زیبا و پرهیجان و خالی از هر گونه حس خشونت واقعی توانسته به یک بازی فوق‌العاده جذاب در بین گیمرها تبدیل شود. این بازی دارای چندین قهرمان حرفه‌ای و مبارز در طول داستان خود می‌باشد که با داشتن شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلف جنگی در حین بازی مخاطب خود را به شدت مجذوب خود می‌کند. یکی از نقاط قوت اصلی این بازی زیبا توجه به این موضوع از طرف سازندگان آن است که قهرمانان ایجاد شده در بازی هیچ کدام نباید نسبت به همدیگر دارای برتری خیلی خاصی باشند. هر کدام از این قهرمانان دارای نقاط قوت و ضعف زیادی هستند که توانایی فرد بازی کننده در استفاده و نحوه به کارگیری از توانایی آن‌ها، رمز موفقیت او در بازی است. شرکت سازنده این بازی پر هیجان کمپانی بلیزارد می‌باشد.
این شرکت یک کمپانی فعال و موفق در حوزه تولید انواع بازی‌های رایانه‌ای و صاحب سبک در بین سازندگان صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. این شرکت به تازگی دست به اقدام تکاملی دیگر در بازی Overwatch کرده و یک قهرمان دیگر را به مجموع قهرمانان بازی خود افزوده است. نام این قهرمان جدید بازی ذکر شده، Baptiste نام دارد. او به عنوان سی‌امین کاراکتر بازی وارد فضای مبارزه شده است. داستان طراحی شده از سوی سازندگان این بازی رایانه‌ای برای شخصیت Baptiste از این قرار است که او یکی از افراد زجر کشیده و آسیب‌دیده از زمان Omnic Crisis می‌باشد که مشکلات زیادی در گذشته بر وی وارد شده است. او پس از این دوره وارد یک گروه خلافکار و مجرم به نام Talon برای انجام ماموریت‌های خود شده است. او پس از دوره‌ای همکاری با این گروه فاسد و مخرب تصمیم به جدایی از این گروه را می‌گیرد.
حال اعضای این گروه خلافکار که شخصیت مذکور را دیگر یک مهره سوخته در گروه خود به حساب می‌آورند به همراه دیگر اعضای خود سعی در کشتن و از بین بردن این عضو رانده شده از گروه خود را دارند و تلاش‌ها و مبارزات زیادی را در طول دوره برای از بین بردن او انجام می‌دهند ولی نتیجه مثبتی از اقدامات خود به دست نمی‌آورند. Baptiste در طول بازی مورد نظر، سفرهای هیجان‌انگیز زیادی را به نقاط مختلف انجام می‌دهد که در این سفرها اتفاقات جذابی برای او رخ می‌دهد. در ادامه او که از انجام اقدامات زشت خود در گذشته پشیمان شده است در این سفرها سعی در جبران اتفاقات گذشته دارد و با همین اهداف خود، سعی می‌کند در این سفرها، کمک‌های زیادی را برای مردم انجام دهد. کاراکتر طراحی شده در این بازی دارای تونایی مشخصی نیست اما تریلرهای ساخته شده از او در بازی PlayStation، نشان از قدرت زیاد او برای انجام کارهای خاص را دارد.
نکته‌ای که در تریلرهای ساخته شده از او مشخص است این موضوع است که او همواره با داشتن سلاح نارنجک‌انداز و همچنین داشتن کیف کمک‌های اولیه سعی در کمک‌رسانی به بقیه افراد را دارد. وجود چنین شخصیت مثبتی در چنین بازی‌های مبارزه‌ای فانتزی اکشن، سبب ایجاد فضایی بسیار مهیج و جدید برای گیمرها و مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای اکشن می‌شود. استفاده از شخصیت‌های مبارزه‌ای مثبت در کنار هم نوعان منفی خود یک ترفند بسیار هیجان‌انگیز از سوی سازندگان بازی‌های رایانه‌ای اکشن می‌باشد. چرا که وجود این دوگانـگی در جـذب بیـشـتـر مخاطبان کمک بسیار شایانی می‌کند و گروه‌های مختلف بـازی‌کنـنده در این بازی پلی استیشن  را در فضای خارج از بازی به شدت مجذوب مـبارزه می‌کنـد. اگـر شـما هـم از انـجام بـازی‌هـای دارای دوگـانـگی شخصیتی برای مبارزه با زشتی‌ها لذت می‌برید، این بازی پرهیجان را از دست ندهید.

مرکز خرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 12:07 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 30 | |

ایکس باکس وان در ماه آوریل فروش بیشتری نسبت به پلی استیشن ۴ داشته است

ایکس باکس وان در ماه آوریل فروش بیشتری نسبت به پلی استیشن ۴ داشته است

حالا کمپانی های سونی و مایکروسافت به دو مجموعه مشهور و البته محبوب تبدیل شده اند که در چند سال اخیر با سرعتی مناسب در مسیر موفقیت در حرکت بوده اند. کمپانی سونی با رونمایی از کنسول پلی استیشن۴، موفقیت های پیشین خود را تکمیل کرد و توانست با سیلی از طرفداران و مخاطبان تازه مواجه شود. از سوی دیگر کمپانی مایکروسافت هم از این میدان رقابت جا نماند و با عرضه کنسول ایکس باکس وان به یک رقیب اساسی برای کنسول پلی استیشن۴ کمپانی سونی تبدیل شد. اگر قصد خرید کنسول بازی داشته باشید، حتما بین پلی استیشن۴ و مایکروسافت گیر خواهید کرد. زیرا این دو کنسول از بهترین دستگاه های بازی در سرتاسر دنیا هستند که با عرضه آپدیت های تازه روز به روز بهتر هم می شوند. اگر در حال تصمیم گیری در مورد خرید کنسول بازی هستید، بهتر است در این مقاله با ما همراه شوید. ما در ادامه میزان فروش این دو کنسول را با هم مقایسه میکنیم.
بسیاری از افرادی که سال های کودکی خود را در کنار کنسول های بازی گذرانده اند، به احتمال زیاد با کنسول های کمپانی سونی آشنایی دارند. کنسول هایی که کیفیت این روزها را نداشتند، اما می توانستند مخاطبان کم توقع دیروز را از خود راضی کنند. بدون شک یک پیشینه قوی در مورد یک محصول، می تواند تاثیر به سزایی در روند رو به رشد آن در سال های آتی داشته باشد. به همین دلیل است که کنسول پلی استیشن به یک دستگاه بازی شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل شده است. زیرا کمپانی سونی همواره سعی دارد تا با عرضه محصولات باکیفیت، مخاطبان خود را راضی نگه دارد. اما همه چیز از زمانی که “مایک نیکولز” اخبار تازه ای را در مورد کنسول ایکس باکس ارائه داد، فرق کرد. بر طبق صحبت های او این کنسول به فروش بالایی دست پیدا کرده است و به یک رقیب قدر برای کنسول پلی استیشن تبدیل شده است.
او اعلام کرد که ایکس باکس وان در ماه آوریل به عنوان پر فروش ترین کنسول بازی در ایالت متحده آمریکا شناخته شده است. نیکولز معتقد است فروش کنسول های ایکس باکس وان روند رو به رشدی را طی می کند. به طوری که اگر میزان فروش این کنسول ها را در سال گذشته و در همان ماه آوریل قیاس کنید، متوجه می شوید که فروش این کنسول ها در مقایسه با ماه آوریل سال ۲۰۱۵ بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است. او معتقد است که این اتفاق برای ایکس باکس لایو هم افتاده است و حالا این شبکه آنلاین با رشد ۲۴ درصدی از کاربران و طرفداران بیشتری برخوردار شده است. مایک نیکولز در انتهای گفته های خود، از کاربران و طرفداران کمپانی مایکروسافت تشکر کرد و به آنها وعده حضور در رویداد E3 را داد.
او گفته است که در این رویداد بهترین لاین آپ ایکس باکس رونمایی خواهد شد. در کنار این گفته های نیکولز، کمپانی سونی معتقد است که پلی استیشن۴ در حال حاضر رتبه اول را در جدول مربوط به مجموع فروش کنسول ها کسب کرده است. اگر چه میزان فروش کنسول های ایکس باکس وان در این ماه از Playstation 4 بیشتر بوده است، اما تعداد بالای فروش بازی های ویدئویی برای کنسول پلی استیشن۴ موجب شده است تا نام کمپانی سونی در صدر این جدول قرار گیرد. به طور کلی باید اعتراف کرد که مقایسه کنسول های بازی کمپانی های مایکروسافت و سونی کار سختی است. زیرا هر یک مخاطبان و طرفداران خود را دارند. اما زمانی که کمپانی سونی اعلام کرد پلی استیشن۴ به فروشی بالغ بر ۲۲ میلیون دستگاه رسیده است، همه منتظر اعلام کمپانی مایکروسافت بودند تا بتوانند آن دو را با هم مقایسه کنند.
اما این کمپانی مجموع فروش کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ را اعلام کرد تا شاید در قیاس با آخرین کنسول کمپانی سونی، کم نیاورد! در برهه ای از زمان کمپانی مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با سیاست گذاری های تازه، روند فروش کنسول های خود را ارتقا دهد. او برای این کار، تخفیف های ویژه و پیشنهادات وسوسه کننده ای برای مخاطبان و مشتریان هدفش در نظر گرفت. در امتداد این عملکرد، کارشناسان پی دی معتقد است که کنسول های نسل هشتمی کمپانی های سونی و مایکروسافت از فروش سخت افزاری بهتر و بیشتری در مقایسه با کنسول های نسل هفتمی این دو کمپانی برخوردار هستند. به طوری که می توان برای کنسول های نسل هشتمی پیشرفتی ۵۰ درصدی را در مقایسه با کنسول های پلی استیشن۳ و XBox ۳۶۰ در نظر گرفت.

حرف آخر
همان طور که مطالعه فرمودید، آمار و ارقام مربوط به فروش کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن۴ در ماه های مختلف، متفاوت بوده است. اما چیزی که واضح است، این است که کنسول های نسل هشتمی در رقابت پایاپایی با یکدیگر قرار دارند. مثلا در زمانی که کنسول ایکس باکس وان در ماه آوریل به بالاترین میزان فروش خود رسیده بود، کماکان نام کمپانی سونی به خاطر فروش بالای نرم افزاری در صدر جدول فروش کل قرار داشته است.به نظر می رسد رقابت مابین این دو کنسول واقعا جدی شده است. باید منتظر ماند و دید که کمپانی های سازنده این دو کنسول ها برای ارتقای میزان فروش خود در ماه های آینده چه سیاست هایی را در نظر گرفته اند.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 11:52 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 26 | |

فورتنایت به چه قیمت موفق شد

فورتنایت به چه قیمت موفق شد

حتما تاکنون نام فورتنایت به گوشتان خورده است. اتفاقی که حسابی اوضاع استودیوی “اپیک گیمز” را زیر و رو کرده است. اما آیا تا به حال ازخودتان پرسیده اید که این موفقیت از کجا نشات می گیرد و به چه قیمتی به وجود آمده است؟ اگر تمایل دارید در مورد فورتنایت به حقیقت های تازه ای دست پیدا کنید، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. ما در ادامه به بررسی برخی از صحبت ها و مصاحبه های کارکنان قبلی و فعلی این استودیو میپردازیم. حقیقت هایی در مورد فورتنایت که نشان می دهد، بدون شک، هیچ موفقیتی به سادگی به دست نمی آید. برای اینکه بتوان به افتخارات تازه ای دست پیدا کرد باید سختی هایی را به جان خرید. این حقیقتی ساده اما مهم در مورد رسیدن به موفقیت است که اکثر مردم دنیا بر آن واقفند. اما عده ای آن را نادیده می گیرند و سعی می کنند با حفظ آرامش هرچه بیشتر خود، در جایگاه فعلی باقی بمانند!
یادتان باشد زیاده روی در کار هم به میزان بیکاری خطر آفرین است و می تواند ارزش موفقیت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این همان اتفاقی است که برای استودیوی اپیک گیمز افتاده است. کارمندان سابق و فعلی این استودیو دست به مصاحبه ای زده اند و پرده از حقایقی در مورد فورتنایت و اپیک گیمز برداشته اند که پس از کسب آگاهی در این زمینه متوجه می شوید که موفقیت به هر قیمتی نمی ارزد! کارمندان استودیوی اپیک گیمز اعتراف کرده اند که برای اینکه بتوانند فورتنایت را به موفقیت مورد نظر برسانند، موظف بودند تا بیش از ۷۰ ساعت در هفته کار کنند. این خبر هیاهوی زیادی به پا کرد. اما اوضاع زمانی بدتر شد که برخی از کارمندان این استودیو ساعات کاری خود در هفته را نزدیک به ۱۰۰ ساعت اعلام کردند! گویا در این میان اوضاع کارمندان تست کیفیت و پشتیبانی از همه بدتر بوده است.
آنها موظف بودند تا فضای پر استرس کار را تحمل کنند و خدماتی ارزنده و بدون نقص ارائه دهند. بدون شک وقتی که صحبت از دستمزدها و پاداش های آن چنانی شود، پیگری کار کمی آسان تر از قبل می شود. گویا مبلغ بالاتر انگیزه تلاش را هم ارتقا می دهد. اما در مورد کارمندان اپیک گیمز چنین اتفاقی نیفتاده است. آنها موظف به کار ۷۰ الی ۱۰۰ ساعت در هفته هستند و برای اضافه کار خود هیچ حقوقی دریافت نمی کنند. در واقع اضافه کاری جزء اجبارات کـاری بـرای کارمندان در اسـتـودیـوی اپیـک گـیـمـز به حساب می آید. توسعه دهندگان بازی پلی استیشن موظف بوده اند تا کار را با سرعت هر چه تمام تر پیش ببرند. بدین ترتیب در یک بازه زمانی کوتاه سلامت خود را از دست می دادند و به نیروهایی نا کارآمد تبدیل می شدند. بدون شک این اتفاقی است که دیر یا زود گریبان کارمندانی که ساعت ها به اضافه کار مشغول می شوند را می گیرد.
کارمندان این استودیو اظهار داشته اند که مرخصی گرفتن در این مجموعه چیزی شبیه به رویا بوده است. اگرچه هیچ محدودیتی در این زمینه برای کارمندان تعریف نشده بود، اما کارمندان به خوبی می دانستند که با رفتن به مرخصی تمامی کارها بر دوش سایر همکاران می افتد. به همین جهت ترجیح می دادند تا در پست خود باقی بمانند و به کارها پایان دهند. اگر کارمندی قصد داشت تا پایان هفته را در کنار خانواده سر کند، باید کارهای خود را در زمان مقرر تحویل می داد که چنین اتفاقی با آن حجم بالای کاری تقریبا چیزی عجیب و نشدنی بود. در صورتی که کارمندان به تعطیلات آخر هفته می رفتند و نمی توانستند کار را به دلایلی برسانند، خیلی راحت اخراج و از گروه کسر می شدند. کارمندان استودیوی اپیک گیمز معتقدند که سخت ترین کار را توسعه دهندگان تیم داشته اند. این گروه همواره در تلاش بوده اند تا جذابیت و محبوبیت فورتنایت را حفظ کنند و به همین خاطر باید همواره دست به تغییرات تازه می زدند. مدیران ارشد اپیک گیمز به شدت از تیم توسعه دهنده متوقع بوده اند و انتظار داشتند تا اظهارات و نظراتشان درآن واحد به برنامه کاری اعمال شود.
توسعه دهندگان موظف بوده اند تا آپدیت های هفتگی فورتنایت را آماده کنند و در همان زمان به ایرادات لحظه ای بازی هم رسیدگی کنند. به عنوان مثال اگر یکی از اسلحه های بازی PlayStation دچار مشکل می شده است، تیم توسعه دهنده باید تمام تلاش خود را به کار می گرفته است تا بتواند این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. البته باید این کار را درست در زمانی که مشغول تهیه آپدیت هفته آینده بودند، انجام می دادند! در صورتی که با یک نگاه منطقی می شد، اسلحه مورد نظر را به طور موقت حذف کرد و در آپدیت هفته بعدی به دست مخاطبان رساند. از محدودیت ها و فشارهای کاری که بگذریم، متوجه می شویم که اپیک گیمز به هیچ عنوان رفتار انسانی و مناسبی با نیروهای خود نداشته است. کارمندان این مجموعه اعتراف کرده اند که محیط های کاری دیر به دیر نظافت می شده است و از آنجایی که این استودیو همیشه در حال استخدام نیرو بوده است، همواره با چالش کمبود فضا مواجه می شده است. به همین دلیل از کوچکترین فضاها برای استقرار نیروهای تازه استفاده می شده است. به طوری که در پشت هر میز ۴ نفر به صورت فشرده مشغول به کار بوده اند!

مرکز خرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 11:44 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 31 | |

کمپانی سونی در نسل جدید بیشتر به سراغ عناوین مولتی پلیر می رود

کمپانی سونی در نسل جدید بیشتر به سراغ عناوین مولتی پلیر می رود

تـوجه بـه صـنعـت بـازی‌های رایانـه‌ای موضوعی است کـه در کـمتر کـسی دیـده مـی‌شود کـه بـا آن روبـه‌رو نشـده باشـد و یـا ایـنـکه از آن موضـوعی نـخـوانـده بـاشـد. اصـولا مـشـاهـده مـی‌شـود که بـازی‌هـای رایـانـه‌ای اهـداف بـسـیـار مـتــنــوعی در کـنـار سـرگرم کردن مخاطبان و کاربران خود دنـبـال می‌کـنـنـد. ایـن اهـداف بـه حـدی اسـت کـه گـاهـی اوقـات هـدف اصـلـی سـرگرم کنـنـدگـی خـود را زیـر سـوال می‌برند. وجود منافع زیاد در کنار اهداف بعضی اشخاص یا ارگان‌ها سبب وجود این موارد در صنعت تولید بازی‌های رایانه‌ای شده است که آنان را از مسیر اصلی خود در جهت دستیابی منافع دور کرده است. یکی از شرکت‌های که می‌توان گفت در صنعت بازی‌های رایانه‌ای تقریبا بی‌رقیب شده است، شرکت سونی است. این شرکت با در اختیار گرفتن کادری بسیار مجرب و کارآمد توانسته به با ارزش‌ترین شرکت تولید کنسول و بازی‌های رایانه‌ای در سراسر دنیا تبدیل شود.
این شرکت همواره اهداف بسیار زیرکانه‌ای را در تولید بازی‌های رایانه‌ای خود در پیش می‌گیرد که نتیجه آن جذب مخاطبان بسیار زیاد در این حوزه برای کنسول‌های بازی جذاب خود است. این شرکت با متخصصان و کارشناسان موفق خود با ایجاد سبک‌های بسیار مختلف در بازی‌های مهیج خود و ایجاد بازی‌هایی با تعداد گیمر متفاوت توانسته همواره برای مخاطبان خود هیجان‌انگیز و مفرح باشند. انواع بازی‌های تولید شده توسط شرکت‌های صاحب سبک در این حوزه را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کرد. دسته اول بازی‌هایی هستند که بصورت داستانی و تک نفره پیشرفت می‌کنند. این بازی‌ها در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند. شرکت سونی نیز در نسل هشتم با تولید سری بازی‌های مفرح و مهیج خود سعی کرد تا به سمت این بازی‌ها حرکت کند و بازی‌های خود را با نام داستان محور به بازار عرضه کرد که از نظر بسیاری از کارشناسان با دیگر بازی‌های خود از نظر کیفیت قابل مقایسه نبود و دارای کیفیت پایین‌تری بود
البته با تحلیل بسیاری از کارشناسان صنعت بازی‌های رایانه‌ای درست است که این بازی‌ها در مقایسه با سایر بازی‌های این شرکت کیفیت کمی پایین‌تر داشت ولی باز هم در مقایسه با دیگر شرکت‌های رقابت کننده در این حوزه کاملا برتری محسوس و قابل لمسی داشت. با توجه به صحبت‌ها و سخنرانی‌های روسای شرکت سونی آن‌ها استارت طراحی بازی‌های نسل بعدی خود را نیز زده‌اند و نکته مشابه و قابل تامل در دو سری اخیر این بازی‌ها موضوع داستان محور بودن این بازی‌هاست. گویا در عصر حاضر دیگر مخاطبان علاقه‌ای به بازی‌های تکراری جنگی که صرفا در مراحلی تکراری دنبال می‌شوند را ندارند. مدیر عامل پلی‌استیشن اذعان داشت این شرکت به دنبال ایجاد نسلی جدید و مدرن در تولید بازی‌های رایانه‌ای است.
وی تاکید کرد مفاهیم بسیار مهم و تاثیر‌گذاری در دنیای امروزی از موضوعات بازی‌های تولید شده خارج شده‌اند که ما سعی در بازگشت این مفاهیم به دنیای بازی‌ها را داریم. موضوعاتی چون روابط بین اعضای خانواده یا دوستان در طراحی داستان‌های بازی در این شرکت از اولویت‌های بسیار بالایی برخوردار است. مشخص است که متخصصان حوزه تولید بازی‌های رایانه‌ای در شرکت سونی در تلاش هستند تا عناوین چند نفره یا همان مولتی پلیر بیشتری را برای مخاطبان خود طراحی کنند. این در حالی است که رقبای شرکت سونی همیشه فعالیت‌های کارشناسان این شـرکت بین‌ المللی را زیر نظر دارند و از آن در بسیاری موارد الگو برداری می‌کنند. یکی از مهمترین رقبای شرکت سونی، شرکت مایکروسافت است.
این شرکت با اینکه شاید کمی از نظر کیفیت با شرکت مذکور فاصله داشته باشد، اما همواره به عنوان یک رقیب سرسخت و حـرفـه‌ای در تـولـیـد بـازی‌هـای رایـانـه با شـرکـت سـونـی در رقـابـت اسـت و در بـسـیـاری مـوارد گـوی سـبـقـت را از حـریف دیـرینـه خود ربوده است. شرکت میکروسافت نیز در نسل هشتم خود سعی کرد تا بازی‌هایی چند نفره را مورد تمرکز قرار دهد، یعنی دقیقا مخالف با سیاست شرکت سونی رفتار کرد تا بتواند از خلا ایجاد شده برای جذب مخاطبانی که به بازی‌های چند نفره علاقه دارند، گام‌های موثری را بردارد. البته همان‌گونه که به آن اشاره شد، شرکت سونی در راه ایجاد یک انقلاب وسیع در تولید بازی‌های رایانه‌ای نسل نهم خود است و توجه به مولتی پلیر بودن همراه با چاشنی داستانی بودن و توجه به مفاهیم عمیق انسانی در روابط را سرلوحه کار متخصصان خود قرار داده است. امید است که سایر شرکت‌های تولید این بازی‌ها الگوبرداری از این شرکت، توجه به این موارد در موضوع و داستان بازی PlayStation خود را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 تير 1398ساعت 11:27 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 33 | |

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

کمپانی بلیزارد طبق قوانینی مجبور به حذف سیستم پرداخت درون برنامه ای در برنامه ها و محصولات خود شد. این قوانین برای ضد لوت باکس ها بود که جهت حذف این برنامه ها تدبیر شده بود. این قوانین برای کشور های اروپایی ضد قوانین بازی بلژیک می باشد با اینکه به نظر پرداخت های درون برنامه یک سیستم بسیار عالی برای کاربران می باشد اما باز هم منتقدان زیادی در رابطه با این سیستم روی بازی اظهار نظر کرده اند.
بسیاری از بازی بازان این بازی را دوست نداشتند و آن را به عنوان یک استفاده منفی کمپانی از مردم می دانستند همچنین این سیستم را یک منبع کلاه برداری شمردند که هدف آن فقط کسب سرمایه برای کمپانی بلیزارد می باشد البته بلیزارد تمام توان خودش را به کار گرفته است و توسعه دهندگان خود را در این راستا به تشویق و تبلیغات فراوان از این سیستم مجبور کرده است. طی این تبلیغات پیشنهادهای متنوع با سطح خوبی را به کاربران ارائه می دهد تا ذهن آن ها را برای خرید این سیستم مشغول کنند تا بتواند نتیجه این خلاقیت را به دست آورد.
با وجود تمامی موانع و سختی های راه باز هم کمپانی هایی هستند که از این راه درآمد کسب می کنند و حتی رکورد خوبی در این راه کسب کرده اند اگرچه این برنامه مورد انتقاد فراوانی قرار گرفته اما به گفته توسعه دهندگان و بازی سازان این مجموعا کار کاربران را راحت تر کرده و باعث شده که کاربران برای دانلود نسخه بازی ها و دیگر آپشن ها حتما وارد سایت نشوند و به همین منوال و به همین راحتی بتوانند آن ها را خرید و دانلود کنند .

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

دو عنوان به نام پابجی و فورت نایت از بتل رویال وجود دارند که اخیرا سیستم پرداخت درون برنامه ای در آن ها تعبیه شده این دو عنوان توانسته اند جزء یکی از موفق ترین ها در این عرصه باشند. همچنین طبق اطلاعاتی که به دست ما رسید این دو بازی PS4 در کنار هم تا بحال توانسته اند ۲۴ هزار دلار به صورت ۲۴ ساعته درآمد کسب کنند. یکی از دلایل موفقیت فورتنایت و پابجی این است که این دو بازی در حالت عادی نیز جز بهترین بازی ها محسوب میشوند و خود پک اصلی بازی هم تا به حال فروش خوبی داشته چه رسد به سیستم جدیدی که به این بازی ها اضافه شده است!
پس آینده هر بازی و میزان فروش آن به جلب توجه و اهمیت مخاطبان به این بازی بستگی دارد. پس از این که این دو بازی رقم چشمگیری از بازی ها دریافت کردند دولت اروپا یک لایحه در رابطه با جرم بودن لوت باکس ها و پرداخت درون برنامه ای ارائه داد و آن را غیر اصولی و غیر اخلاقی خطاب کرد و قرار براین شد که این سیستم از بازی ها به طور کامل حذف گردد.
کشوری که حضور خود را به طور کامل در راستای اجرای غیر قانونی بودن لوت باکس ها اعلام کرده است بلژیک است که قصد دارد تمام توان خود را به کار گیرد تا بتواند این موضوع را اجرایی کند و اجازه ندهد هیچ کس این برنامه را روی بازی پلی استیشن خود اجرا کند. به نظر می رسد تمام این تلاش ها به علت درامدی است که در این رابطه کسب میکنند و بلژیک خوش ندارد کمپانی های سازنده به این رقم پول برسند و میخواهد ریشه درآمد زایی آن ها را قطع کند .

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

جعبه‌های لوت بازی های Overwatch PS4 و Heroes of the Storm در کشور بلژیک غیرفعال شد

موضوع دیگری که به نظر ما می رسد این است که گویا این سیستم به قوانین کشور بلژیک ایراد وارد می کند و به علت همین موضوع است که بلژیک یکی از مخالفین این سیستم و در میدان مبارزه به طور جدی ایستاده است. طی اخباری که اکنون دریافت کردیم، دیدیم که بعد از ارزیابی و بررسی بازی ها به علت اینکه سیستم پرداخت درون برنامه ای در دوبازی اوور واچ over watch و همچنین Horeos of the storm با قوانین بلژیک مغایرت دارد این اپشن یک جرم به حساب می آید و با تمام کسانی که از این آپشن استفاده کنند مطابق با قانون وضع شده برخورد خواهد شد.
با تمام این قضایا هنوز هم کمپانی بلیزارد تاریخ دقیقی را برای حذف لوت باکس ها و پرداخت های درون برنامه ای مشخص نکرده است اما طبق سخنرانی که داشته است اعلام‌ کرده به زودی دست به این اقدام خواهد زد. شما می توانید مناسب ترین قیمت بازی های اورجینال را از سایت ما بخواهید.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398ساعت 19:35 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 28 | |

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان ۲۰۱۹ در غرب با نام Judgment

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان 2019 در غرب با نام Judgment

انتشار بازی Judge Eyes PS4  تابستان ۲۰۱۹ در غرب با نام Judgment

بازی Judgment که نام جدید بازی Judge Eyes است که تابستان آینده منتشر میشود که در این بازی قابلیت انتخاب زبان نیز افزوده شده است.سازندگان بازی یاکوزا یا (Yakuza) بازی جدیدی به نام Judge Eyes تقریبا سه ماه قبل منتشر کردند که به صورت انحصاری برای دارندگان پلی استیشن ۴ عرضه شد. درواقع قرار بود در رویداد Kinda Funny Games خبر جدیدی از کمپانی سگا (SEGA) به گوش برسد و منتقدین احتمال میدادند که این خبر مربوط به یاکوزا باشد که درست بود.
این بازی که قبلا با نام Project Judge هم معرفی شه بود در تابستان سال ۲۰۱۹ در غرب عرضه شد. و نام بازی در کشورهای غربی Judgment (داوری) تغییر کرد. تاریخی که برای انتشار رسمی آن گفته شده با توجه به شدت علاقه گیمرها به بازی، برای آنها متفاوت است و آنها میتوانند از (۲۲ آذر) یا ۱۳ دسامبر، آن را تجربه کنند. البته جای هیچ نگرانی نیست زیرا نسخه غربی بازی Judgment هر دو زبان انگلیسی و ژاپنی را دارد.
بازی در همان حس و حال و فضای یاکوزا است و به بازی L.A. Noire بی شباهت نیست. تاخیرهایی که در زمان منتشر شدن بازی Judgmkent به وجود آمد باعث به وجود آمدن شایعاتی شد مثلا اینکه برخی تغییرات مثل حذفیات در نسخه غربی به وجود می آید. در نتیجه این مجموعه بزرگ لازم دانست که یک کنفرانس خبری تشکیل داده تا یکسری اطلاعات در اختیار مخاطبان قرار دهد.

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان 2019 در غرب با نام Judgment

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان ۲۰۱۹ در غرب با نام Judgment

در این کنفرانس گفته طراحی شخصیتهای بازی، جزئیات صحنه، نورپردازی، برای بهبود گرافیک از Dragon Engine استفاده شده است و در موارد فنی بسیار پیشرفت داشته ایم. اینها سخنان کینوساکی (Masao Kinosaki) و یوشیدا (Kouji Yoshida)، به ترتیب مدیر سگا و کارگردان بازی است.
گرگ چان از پیشکسوتان صداگذاری شخصیت اصلی بازیهای ویدویی است که صدای شخصیت اصلی این بازی را بر عهده دارد. سوالی که برای خبرنگاران بسیار مهم و مطرح بود این بود که آیا نسخه ژاپنی با نسخه غربی بازی Judgment متفاوت از یک دیگر است؟ این سوال با توجه به اینکه در سری بازیهای یاکوزا چنین چیزی دیده نشده است که بازی به زبان دیگری هم باشد زیرا که تمام صداگذاریها در Ryu Ga Gotoku Studio انجام میشود.
شاید یکی از مهمترین و تعجب برانگیز سوالات از این مجموعه بازی بوده است. مدیر بازی آقای کینوساکی پاسخ داد: فقط صدا پیشهگان دو بازی از هم متفاوت هستند وگرنه به لحاظ بازی و محتویات و داستان یکی میباشد البته این نکته را نیز گفته است که تمام لبخوانیهای بازی Playstation 4 ، باتوجه به تغییرات نیاز به بازبینی و بازسازی دارد. این بازی به صورت انحصاری برای دارندگان PS4 در نظر گرفته شده است.
شرکت سونی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد محدودیتهای خاصی را در نظر گرفته است. اما با کمی دقت در گذشته متوجه میشویم بازی Judgment دستخوش تغییراتی است که ماهیت آن را تغییر دهد. و همین عوامل باعث میشود تاخیراتی در زمان منتشر شدن بازی به وجود بیاید.
در استودیو Ryu Ga Gotoku Studio تمام بازیها در شهرهای کشور ژاپن طراحی میشود و جامعه این کشور و حتی فرهنگ آن نیز در بازیها نقش پر رنگی دارد.درواقع برای طرفداران این استودیو تجربه ای جدیدی است زیرا همیشه شاهد آن بوده اند که بازی به زبان ژاپنی باشد اما زیر نویس داشته باشد حال آنکه برای اولین بار قرار است بر روی کاراکترها زبان دیگری غیر از ژاپنی بشنوند شاید درک این موضوع و یا خو گرفتن با آن برای طرفداران کمی سخت باشد.

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان 2019 در غرب با نام Judgment

انتشار بازی Judge Eyes PS4 تابستان ۲۰۱۹ در غرب با نام Judgment

در این سری از بازی حتما یک سری از کاراکترهایی که در نسخه های پیشین نیز بوده اند حضور خواهند داشت. تیپ بازی Judgment کارآگاهی، سری و مفرح و سرگرم کننده محسوب میشود. این نکته نیز خیلی مهم است که Max Mittelman به صورت مهمان در بازی حضور دارد. 
البته تمام مصاحبه طولانی و به زبان ژاپنی بوده است در نتیجه شاید در زمانی مناسب تر سونی هم کنفرانسی در این رابطه برگزار کند. اما آنچه در این میان برای خبرنگاران مهم بود و به آن دست پیدا کردند عدم تغییر در محتویات بازی و فقط کار بر روی صداگذاری و لب خوانی بوده است که همین موضوع لبخوانی باید بگوییم که بر روی کیفیت بسیار اثر گذار است.نسخه غربی بازی Judgmentدر۱۳ دسامبر در ژاپن و در تابستان عرضه میشود. و بازی Judge Eyes Shinigami no Yuigon نیز در ۲۰۱۹ برای آمریکای شمالی و برای پلی استیشن ۴ منتشر میشود.

مرکزخرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398ساعت 19:28 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 23 | |

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

استودیو Bethesda برای بازی Fallout 76 پناهگاهی را که در گذشته به صورت مخفی در آمریکا وجود داشته بازسازی کرد.
در بازی Fallout 76 سازندگان قسمتی از ماجرای واقعی پروژه Greek Island را قرار دادند.Greek Island یک پروژه مخفیانه در کشور آمریکا بود که سالها قبل طراحی شده بود و مقرر شده بود که فقط در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گیرد. این پروژه یک مخفیگاه در ویرجینیای غربی و در زیر ساختمان هتل Greenbrier بود.
اکنون میجر نلسون (Major Nelson) از استودیو بتسدا (Bethesda Game Studios) تصمیم گرفته است که این مخفیگاه در بازی Fallout 76 طراحی و پیاده سازی کند. شاید هدف او پرده برداری از این راز بزرگ است.در سال ۱۹۵۸، رئیس جمهور آمریکا آقای دوایت آیزنهاور، تصیم به گرفت پناهگاهی احداث کند که هدف او از ساخت این پناهگاه حفاظت از جان اعضای کنگره و مقامات بلند پایه در برابر ابرهای تشکیل شده از رادیواکتیو و یا اصطلاحا جنگهای اتمی بود.
نام این پروژه Greek Island شد. هتلی که پناهگاه در زیر ساختمان آن قرار داشت تقریبا با واشینگتن دی سی چهار ساعت فاصله داشت. اما در این پروژه فقط برای مقامات جای وجود داشت و مردم عادی در نظر گرفته نشده بودند. این پروژه سالها مسکوت بود تا اینکه خبرنگاران در سال ۱۹۹۲ این موضوع را برملا کردند و دولت نیز دستور داد این پروژه کنسل شود. البته هیچوقت هم از این مخفیگاه استفاه نشده بود.
زمانی که بازیFallout 76 معرفی شد منتقدین دو دسته شدند. دستهای که نام استودیوی سازنده و نیز تعاریف کارگردان آقای (تاد هاوارد) را برگ برندهی این بازی پی اس ۴ دانسته اند و دسته دیگری که با توجه به نام از همان اول از آن قطع امید کردند. این بازی به صورت آنلاین و چند نفره میباشد و ماجرایی اکشن دارد.

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

این بازی در نسخه های پیشین خود تک نفره و افلاین بوده است که مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت در نتیجه در آپدیت این بازی این موضوع نیز در نظر گرفته شد و بهبود داده شد. البته امکان بازی تک نفره نیز وجود دارد اما باید به اینترنت پر سرعت متصل باشیم.
محیط بازی که با تفاسیر بالا در ویرجینیای غربی است و از پایگاه ۷۶ آغاز میشود. در واقع سال ۲۱۰۲ است و جهان مورد حمله اتمی قرار گرفته است و حالا درهای پایگاه بعد از ۵ سال باز شده است. حال مردم باید در این فضایی که کاملا نابود شده است به ساخت و ساز و زندگی مشغول شوند. در این بازی نورپردازی و گرافیک در سطح بالایی برخوردار است. یکی از نکات بد بازی این است که تنهایی به شدت حس میشود.
در حقیقیت این مشکل از زمانی که بازی به صورت تکنفره و آفلاین بود وجود داشت تاکنون که بازی چند نفره و آنلاین شده است. این بازی پر است از رباتها و حضورشان در بازی بی تاثیر نیست و شاید بتوان گفت بعد از کاراکتر اصلی مهم محسوب میشوند اما اصلا جذاب نیستند و گاهی حس میکنید این تعداد از ربات دیگر شورش را درآورده است. علاوه بر رباتها سوپرمیوتنتها و غولها نیز حضور دارند که غولها از خود آوایی بی معنا تولید میکنند.

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

شبیه سازی پناهگاه سری Greek Island در بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda Game Studios

در همین ذهنیت هستید که اسکورچها نیز وارد بازی میشوند. زامبیها نیز در بازی PS4 حضور دارند که تفنگ در دست گرفته اند و شاید اگر حضور نداشتند خیلی بهتر می بود. درواقع حضور این همه موجودات غیر زمینی باعث سردرگمی میشود.شخصیت بازی ما برای بقا نیاز به مواد غذایی، اسلحه و تیر نیاز دارد و همچنین به مکانی برای زندگی نیاز دارد. اما بازیکن همه این موارد را باید با تلاش خود و در طی بازی بدست آورد.
آب و هوای بازی متغیر است و بازی هم در شب امکان پذیر است هم در روز. موسیقی بازی بسیار مناسب با آن است و میتوان آن را نقطه قوت بازی بدانیم.Fallout 76 در (۲۳ آبان) یا ۱۴ نوامبر برای ایکس باکس وان ، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه میشود. اما اگر در دسته افرادی هستید که عجله دارید میتوانید اواخر ماه اکتبر نسخه بتای آن را که قابلیت انتشار بر روی هم هی پلتفرمها را پیش خرید کنید.
(برای دارندگان ایکس باکس وان بازی زودتر منتشر میشود). اما اگر میخواهید پیش خرید کنید بهتر است از محتوای اضافه تر آن خبردار باشید. شما ۲۰۰ دلار هزینه میکنید اما در عوض کلاه مخصوص T-51 را دریافت خواهید کرد که این کلاه شامل یک چراغ و یک مدولاتور است.

مرکز خرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398ساعت 19:14 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 19 | |

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

در رویداد Kinda Funny Games جدیدترین خبری که منتشر شد ارائه تریلر جدید بازی Desert Child از استودیو آکوپارا گیمز (Akupara Games) بوده است که توسعه دهنده آن استودیو بریتین (Brittain) گفته است در هنگام ساخت از Akira، Cowbop و Bebop اقتباس گفته شده است. نام شصت و نه بازیدر لیست Winter of Arcade آمده است.
که توسط مایکروسافت ارائه شد و نام بازی Desert Child در لیست وجود داشت و باعث خوشحالی هوا دارانش گشت. Desert Child خود، ۹ بازی مستقل دارد که دارندگان کنسول ایکس باکس وان می توانند از آن استفاده کنند. البته برخی از بازی هایی که نامش در لیست آمده هم اکنون امکان بازی را دارند.
مثلا بازی Quarantine Circular که نامش در لیست بازی ها آمده است اما خیلی وقت است که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در حال استفاده از آن هستند. گیم پلی بازی بسیار روان است. بازی کمی مشابه Battletoads است با این تفاوت که صحنه های بازی Desert Child ترسناک و گاهی استرس آور به نظر می رسد.
داستان بازی در رابطه با یک مرد است که در محیطی بیابانی (کره مریخ) به سر می برد و از دار و ندار دنیا فقط یک دوچرخه معلق به نام هاوربایک (hoverbike) دارد (اینجای بازی دقیقا یادآور داستان شاهزاده کوچولو که فقط یک گل داشت) است.

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

یکی از بازی های دیگری که با استقبال زیاد بازی کنان همراه شد؛ عنوان Judgment گزارش شده است. این بازی پلی استیشن جذاب در کشورهای غربی در دسترس قرار گرفته است.بعضی دیگر از بازی های نمایش داده شده در Kinda Games Showcase نیز امروز منتشر شدند. برای مثال امروز عنوان Quarantine Circular برروی کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار گرفت. کاراکتر بازی ما باید در این شرایط هم هزینه های زندگی را تامین کند که خب این کار با شرکت در مسابقاتی به نام Grand Prix امکان پذیر است که هرچه بیشتر امتیاز بدست بیاورید بهتر نیز زندگی می کنید. مردم زمینی نیز برای تماشای مسابقات می آیند. اما در این راه تنها نیستید بلکه رقیبانی دارید که آنها نیز در حال تلاش برای بدست آوردن همان پول هستند. سازنده خواسته است که آن در سبک اکشن باشد.
البته این بازی به علت سبک قدیمی خود نتوانسته نظر منتقدین را به خود جلب کند. همچنین موضوع داستان نیز بسیار ساده است و در آن هدف خاصی مورد انتظار نیست نه غول مرحله آخری و نه تغییری در روال بازی Playstation چنین مواردی سبب شده این بازی از جایگاه خاصی بین منتقدین برخوردار نباشد خصوصا اینکه روال و موضوع ساده بازی با صحنه های مبارزه همخوانی ندارد و بازیکن از یک آرامش خاص به ناگه وارد جنگ هایی با صحنه هایی ترسناک میشود.
همچنین این بازی رده بندی سنی خاصی را نیز دنبال نمی کند در حالی که شاید برای کودکان مهم نباشد اما اثر آن بالاخره مشهود میشود. بازی Desert Child دو بعدی است و سبک آن به بازی های ۱۶ بیتی قدیمی مانند است. در این راه ماموریت های مختلفی به شما محول می شود حتی ممکن است در یک رستوران کار کنید.

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

نمایش دادن تریلر جدید بازی Desert Child PS4 در جریان رویداد Kinda Funny Games

اما باید بدانیم که هیچوقت زندگی بدون پستی و بلندی و ناملایمات نبوده است دقیقا مثه شخصیت بازی که در مقابلش گروهی عجیب حضور دارند که دائما در حال نقشه کشیدن هستند که این مرد تنها را دچار مشکل کنند تا از هدفش باز بمونه. در نتیجه شما هم باید در تکاپو باشید تا دوچرخه ای که تنها دارایی تان است ارتقا ببخشید و آن را چه به لحاظ تهاجمی و چه به لحاظ سرعت در وضعیت مناسب قرار دهید تا پیروز میدان باشید.
این بازی هم به صورت تک نفره و هم چند نفره امکان پذیر است. این بازی بسیار گسترده است به طوری که شما می توانید از سیاره خود خارج بشید و به دیگر سیارات بروید اما در پی گشت و گذارها باید حواستان به اجاره خانه ماهیانه تان هم باشد. موسیقی بازی خاص است .
هوادارانی که تا (۳۰ آذر) یا ۲۱ دسامبر این بازی را خریداری کنند میتو انند از گزینه ای که مجموعه سازنده در نظر گرفته اند استفاده کنند و آن یک کارت هدیه ۵ دلاری است که تا نود روز فرصت استفاده دارید. این بازی بیستم آذر ماه عرضه می شود و دارندگان پی سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ می توانند آن را دانلود کنند.

مرکز خرید دات کام

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398ساعت 18:48 توسط markazkharidcom | تعداد بازديد : 24 | |


صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 صفحه بعد